Doprava zboží

Pátek 18. listopad 2011,  Autor: ,

Při nákupu nad 4.500,- (s DPH) je doprava po ČR ZDARMA

Kontrola zboží při převzetí - DŮLEŽITÉ

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený. V případě, že je zásilka viditělně poškozena, nepřebírejte ji a sepiště s řidičem protokol. Pokud zjistíte poškození zboží po jeho vybalení, tuto skutečnost nahlaště obratem doručovacímu depu společnosti Fofr.

Výběr dopravy při nákupu v našem obchodě

K dopravě námi zasílaného zboží využíváme přepravní společnost DPD nebo FOFR. Cena dopravy se odvíjí od hmotnosti zásilky a místa doručení. Výpočet dopravného je dynamický, což znamená, že je pro každého zákazníka doprava vypočítávána individuálně. Celý proces objednávky je závislý na destinaci zásilky, to je také důvod, proč se v prvním kroku objednávky zadávají kontaktní informace (kontaktní informace nejsou ukládány do té doby než je objednávka dokončena a poté jsou uchovávány pro potřeby dané objednávky). V případě jakýchkoli dotazů spojených s dopravou zboží nás kontaktujte na tel. +420 415 652 722 nebo emailem na info@hagas.cz

Videoukázka - jak provést nákup, vybrat dopravu a platbu a nákup dokončit:

 


Jak se dozvíte cenu dopravy?

Prohlédněte si video návod, jak zjistit cenu dopravného:


Snažíme se minimalizovat náklady na dopravu. U nejpoptávanějších položek máme nastavenu dopravu ZDARMA. Tam kde to není možné se cena dopravy vypočítává kažnému zákazníkovi individuálně a to v závislosti na vzdálenosti a váze objednávky. Pokud chcete znát přibližnou cenu dopravy, je nutné zadat PSČ místa kam bude zásilka doručena, následně se Vám bude ukazovat v detailu nabídky přibližná cena dopravy.

 



Doprava zboží v rámci České republiky

Osobní odběr zboží

Veškeré zboží lze osobně odebrat v sídle společnosti HAGAS servis s.r.o. na adrese Beneše z Loun 132, Louny, a to po telefonické domluvě.
Kontakt: +420 415 652 722, E-mail: info@hagas.cz. Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budete vyzváni prostřednictvím mailu či SMS. Dostupnost zboží je uváděna u každého produktu, vždy je však lepší ji prověřit. Osobní odběr zboží je zdarma. 

Prodejce si vyhrazuje právo zásilku odeslat prostřednictvím jiné zasilatelské služby než jsou níže uvedené, avšak za cenu uvedenou v objednávce. V případě že jsou náklady na dopravu vyšší než je uvedeno v objednávce, hradí je prodejce. O této skutečnosti bude zákazník předem a včas informován.

Doprava zásilky do 50 kg - přepravní společností Fofr

Přepravní společnost FOFR se koncentruje na přepravu kusových zásilek do 24 hodin v rámci ČR v tzv. modulu B (doručení následující pracovní den) přepravu. Tuzemské produkty nabízejí flexibilní řešení v rámci široké váhové hranice, nároků projevujících se v souvislosti s přepravou balíků a to širokou škálou služeb navyšujících hodnotu. Váha přepravovaných zásilek může být maximálně 50 kg. Délka zásilky max. 4 metry, objem do 0,34 m3.

Hmotnostně jsou zásilky do 50 kg rozděleny do 4 kategorií, podle kterých se odvíjí cena přepravného:

  • 0-15 kg
  • 15,1-20 kg
  • 20,1-30 kg
  • 30,1-50 kg.

Balíky jsou identifikovány pomocí čárového kódu. Čárové kódy jsou skenovány na každém kontaktním bodě a charakteristické údaje zásilky (číslo, váha, datum, čas, místo nebo jméno adresáta) a služby systém automaticky seřadí. Při doručení se registrují při skenování údaje přejímky, a to jméno přejímajícího, čas a případný důvod nedoručitelnosti.

Zásilky je možné sledovat on-line. Adresát podepíše potvrzení o převzetí vystavené Fofr. Vyhledávání vnitrostátní zásilky lze na adrese http://objednavky.fofrcz.cz/index.php?id=sledovani Zapište deset číselných znaků čísla zásilky nacházejícího se na Fofr etiketě zásilky do vyhledávače, např.: 7090xxxxxx a po stisknutí tlačítka „Zobrazit“ zjistíte historii zásilky.

Adresát podepíše potvrzení o převzetí vystavené Fofr. Doručení balíků, které byly společností Fofr vyzvednuty do 16:00 hod., se uskuteční v rámci ČR následující pracovní den (označení „do 24 hodin” neznamená dobu dopravy, ale výlučně jen následující pracovní den).

Druhý pokus o doručení po prvním neúspěšném pokusu je základní součástí služby. Pokud byla důvodem neúspěchu prvního pokusu o doručení nesprávná adresa nebo jiné okolnosti, které může objednatel odstranit, potom Fofr požádá odesílatele o nápravu.

V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení nebo neúspěšné opravy údajů se balík přepraví nazpět odesílateli. V případě, že bude převzetí balíku odmítnuto, Fofr již druhý pokus o doručení neuskuteční, ale vrátí balík nazpět odesílateli. V případě újmy na balíku je nutno sepsat škodní protokol nejpozději při doručení. K projednání takové události je nutno uvést číslo balíku, doložit jeho obsah a popis škody s výší požadované náhrady.


Doprava zásilky větších rozměrů nebo hmotnosti nad 50 kg - službou společnosti Fofr

FOFR doručí zásilky nad 50 kg (do 2000 kg) kamkoliv v České republice, a to do 72 hodin kamkoliv v rámci ČR v tzv. modulu C.  Maximální rozměry: v. 2,2 m. (včetně palety, podstavce), š. 2,0 m, d. 4,0 m, maximální objem 13,3 m3. Celková hmotnost zásilky 2000 kg, nad 2001 kg řešeno individuálně. Přepočítací koeficient pro objemovou hmotnost 1 cbm = 150 kg. Za příplatek lze zásilku doručit do 24 hodin od vyzvednutí zásilky v tzv. modulu F. Doručování zásilek v pracovní dny od 8 do 18,00 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba Vás bude kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle. V případě problémů s doručením kontaktujte prodejce (odesílatele) popř. doručovací středisko - kontakty na něj naleznete při on-line sledování zásilky. Na stránkách přepravce www.fofrcz.cz zjistíte podle vašeho bydliště informace o depu, které zajišťuje doručení Vaší zásilky.

Doprava zboží mimo území České republiky

Pro zákazníky mimo území České republiky platí odlišná pravidla dopravy zboží. Cena dopravného je pouze orientační. Přesná cena dopravného bude stanovena po sdělení místa doručení. Platba za zboží je vždy prováděna převodem, jelikož dopravce nevybírá hotovost mimo ČR. Po odeslání objednávky bude zákazník informován o ceně dopravného a budou mu zaslány pokyny k platbě. Teprve poté částku zákazník uhradí a následně mu bude zboží odesláno.

Informace pro zákazníky mimo ČR kteří objednávají zboží s označením "DOPRAVA ZDARMA po ČR"
Vzhledem k výrazně vyšším cenám dopravného mimo území ČR nejsme schopni hradit dopravu na mimo území ČR v plné výši. Proto doporučujeme zákaznímů mimo ČR, aby nás nejprve kontaktovali, případně provedli objednávku včetně dopravného v plné výši. My následně oznámíme do jaké výše jsme schopni pokrýt náklady na dopravu a jakou částku bude hradit zákazník. Děkujeme za pochopení.

Obecně doporučujeme zákazníkům mimo území ČR, aby nás před objednávkou kontaktovali telefonicky na tel. +420 415 652 722 nebo emailem na info@hagas.cz.

Adresa: Beneše z Loun 132, 440 01 Louny, Česká republika

... načítám mapové podklady


Produkty které jste již shlédli


Kdo jsme?


Firma HAGAS byla založena v roce 1991 jako fyzická osoba. V březnu 2000 došlo k transformaci firmy do společnosti s ručením omezeným pod obchodním jménem HAGAS servis s.r.o.

více informací

Kde nás najdete?


HAGAS servis s.r.o.
Beneše z Loun 132
CZ-440 01 Louny

IČ : 25413104
DIČ : CZ25413104

T : +420 415 652 069
F : +420 415 652 722
E : obchod@hagas.cz

více informací


Kontaktní informace:

HAGAS servis s.r.o.
Beneše z Loun 132
440 01  Louny

Tel. : +420 415 652 069
Fax : +420 415 652 722
obchod@hagas.cz
www.hagas.cz